Tolfte januari

Jag vill att du ska komma hem så jag kan krama dig hur mycket jag vill, pussa på dig hur mycket jag vill och pillai ditt hår hur mycket jag vill! Jag saknar dig helt enkelt, that's it!

Förövrigt är jag precis hemkommen från gymmet. Blev ett svettigt styrkepass i en timma och därefter zumba i en hel timma dessutom. Har nog aldrig svettast såhär mycket i hela mitt liv. Belönar mig själv med lite chips, för det tycker jag faktiskt att jag är värd efter allt detta slit med tränandet och att äta rätt!? Ibland får man ju unna sig något extra, därför väljer jag att äta keso hela morgondagen. Rätt ska vara rätt och nyttigt ska det också vara! Trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0