min träning + min kost = mitt liv

.. det är många som har påpekat min träning, min kost & allt som hör till detta.
Som det ser ut nu så har jag under sen några dagar innan nyår tränat varje dag (undantag fanns då jag blev sjuk och vilade två dagar). Och just detta verkar folk inte kunna acceptera. Det är min kropp, dvs. det är jag själv som avgör om jag vill vara fet eller inte, och i detta fall vill jag inte det, för jag anser det är bland det värsta som finns. Jag själv har inga problem med min träning, så varför ska andra människor ha det?! Jag mår bra av min träning, även när jag tränar 2 pass om dagen.

Angående min kost, en gång i veckan äter jag pasta/ris/potatis med kött, annars lever jag på keso och knäckebröd med grönsaker och ibland med något kött till, oftast kyckling. Detta är en vane sak och min kropp är anpassad till detta. Jag blir mätt på denna mat, den inehåller knappast några kolhydrater och den innehåller mycket protein, vilket min kropp behöver när jag tränar.

Och alla som säger detta är farlig, inte hälsosamt, att man inte orkar med livet, att man inte ser någon skillnad and so fucking on. Hur har jag då lyckats gå ner 3 kg? Inte ät det av lathet iallafall. Inget fläsk försvinner om man ligger i soffan och käkar onyttigheter, det försvinner inte förrän ni själva börjar röra på fläsket, vilket jag valde. Så detta är mina val och bara så ni vet, jag kom precis hem från gymmet! Imorgon kör vi dubbelpass. En timmes kondition och en timme styrketräning! awesome shit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0