I want this, and this, and this ..

Jag är såååå sugen på att investera så himla mycket just nu! Detta är bara ett fåtal saker jag känner att jag behöver nu med detsamma:

- ett par långa träningsleggings
- ett par korta träningsleggings
- löparskor inför våren -11
- träningsskor (mina rosa älsklingar står och väntar på mig på stadium!)
- söta kjolar
- klänningar
- baggy
- jeans
- leggings
- nya toppar
- nya jeansjackor!!
- rosa höga converse
- mörkblå låga converse
- vita låga converse
- vita höga converse
- mascara
- eyeliner
- ögonbrynspenna
- ljusrosa läppstift
- stayups
- större läppar och lite större bröst

.. det var bara ett fåtal grejer, detta är dom grejerna jag anser är är viktigast för mig just nu. Jag är nog tvungen att gifta mig väldigt rik. Någon som har tips på vart man kan finna dessa män med feta plånböcker? (förutom på stureplan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0